jueves, 9 de septiembre de 2010

Segons l' estat d'ànim fem i creem, artisticament parlant.

Deixem fluir el que portem a dins, el diseny de les formes i colors, segons les experienciès deixem aflorar els sentiments a cada instant.

Una vegada en una demostració me van preguntar : si l' ofici que feia era pasat de pares a fills, i li vaig contestar . . . . en el meu cas no!!! vaig passar del pla al volum a l' espaci com vaig dir en la publicació del Pallars Sobirà "La Borrufa"

I aquell senyor i el seu fill me van donar les gracies per el que per ells havia estat una lliçò magistral de torn.

Per jo, havia estat la millor de les vendes sense ser-ho.

Vulgarment la gent no sap que es la ceràmica, es passa de la tradicional, a les manualitats de les escoles i gent grans.
No se sap res de la ceràmica contemporànea.
Crèc que esta meynspreada com altres oficis.

Segun el estado de ànimo hacemos y creamos, artísticamente hablando.
Dejamos fluir lo que llevamos dentro: el diseño de las formas y colores.
Según las experiencias dejamos aflorar los setimientos en cada instante.

Une vez en una demostración me preguntaron si el oficio que hacia me habia pasao de padres a hijos, le contestè que en mi caso no, que había pasado el plano al volúmen al espacio como había explicado en la publicación del Pallars Sobirà "La Borrufa"

Y aquel padre y su hijo me dieron las gracias por lo que ellos consideraban una lección magistral.

Para mí fuè la mejor de las ventas, sin serlo.

La gente de a pie no sabe nada de cerámica, raros casos. Pasan de la cerámica tradicional de nuestros antepasados de uso utilitario en las casas, a las manualidades de los colegios o de los casales.
No se sabe nada de la ceramica contemporánea.
Creo que está menospreciada como otros oficios

No hay comentarios:

Publicar un comentario